De voordelen van vaping

door | augustus 8, 2020

Er zijn veel gemengde meningen over vaping. U bent misschien een artikel tegengekomen waarin wordt gesproken over de voordelen van elektronische sigaretten voor de gezondheid, en de volgende dag ziet u een nieuwsbericht dat het aftappen gevaarlijk laat klinken. Als je er de laatste tijd aan denkt om de overgang te maken, kan het een verwarrende keuze zijn om te maken. In deze gids gaan we in op de echte vaping-professionals, zodat u een duidelijk referentiekader hebt om te beslissen of het voor u geschikt is.

Buy Vape Juice hier als u geïnteresseerd bent.

De voordelen van vaping

Het is veiliger dan roken

Vraag het maar aan het Royal College of Physicians. Zij zijn een prestigieuze organisatie die wereldwijd meer dan 35.000 artsen vertegenwoordigt. Zij hebben op basis van hun uitgebreide onderzoek verklaard dat vaping minstens 95% veiliger is dan roken. Aangezien er geen verbranding, teer of as aan vaping is verbonden, kan de gebruiker door over te stappen van roken de voordelen van rookvrij zijn voor de gezondheid ervaren. Dat betekent een betere mondhygiëne, gezondheid van de huid, circulatie, longcapaciteit en een beter gevoel voor geur en smaak.

Geen schadelijke geuren

Een van de grootste voordelen van vaping is dat u en uw omgeving niet naar rook ruikt. Vaping kan een aroma hebben van de gebruikte smaken, maar het is niet de rook van dode tabaksbladeren! Voor sommige mensen is de geur van damp nauwelijks merkbaar. Soms krijg je zelfs een paar aanvullingen op het aroma. Zelfs als je vape-tabak smaken, zal het niet ruiken als de rang dampen die afkomstig zijn van brandende tabaksbladeren.

Controle over de inname van nicotine

Vaping geeft u volledige controle over uw nicotinedosering. E-sap is verkrijgbaar in verschillende sterktes, variërend van nicotinevrij tot hoge sterkte nicotine. U kunt precies kiezen hoeveel nicotine er in uw vape zit, als u besluit er een te gebruiken. De meeste vapers hebben de neiging om te beginnen met een hoog nicotinegehalte, en geleidelijk aan naar beneden te werken naar een lager niveau, of het volledig te elimineren.

Lees ook: Redenen waarom uw merk een abonnementsdienst moet aanbieden